OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Všeobecné obchodní podmínky Salon Professional pro kadeřnické a kosmetické salony | velkoobchody | eshopy.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 1.7.2016.

1. Základní ustanovení

1.1. Obchodní podmínky

1.1.1.  Obchodní podmínky upravují běžnou obchodní spolupráci mezi Salon Professional s.r.o. (dále jen jako „Prodávající“) a kupujícím (dále jen jako „Kupující“) a jejich práva a povinnosti pro vztahy vznikající z kupní smlouvy nebo z ní vyplývající (dále jen jako „VOP“).

1.1.2.  VOP se vztahují na všechny jednotlivé obchodní případy realizované mezi Prodávajícím a Kupujícím.

1.1.3.  Záležitosti neupravené těmito VOP nebo kupní smlouvou se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen jako „občanský zákoník“).

1.1.4.  Prodávající je oprávněn VOP průběžně novelizovat. VOP v aktuálním znění jsou Kupujícímu dostupná na ftp serveru Prodávajícího files.salonpro.cz (dále jen jako „ftp server“)

1.1.5.  Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí podle VOP aktuálních v době uzavření obchodu.

1.2. Prodávající

1.2.1.  Prodávajícím je:

Salon Professional, s.r.o.
IČO: 04200659, DIČ: CZ04200659
Se sídlem Pod Bání 2146/8, 180 00 Praha 8 – Libeň
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 244043

Tel. +420 222 314 051
Email: info@salonpro.cz
Bankovní spojení: č.účtu 107-6914600237/0100 vedený u Komerční banky, a.s. (pro Českou republiku), 2700158086/8330 vedený u Fio banky, a.s. (pro Slovenskou Republiku)

1.2.2.  Provozní doba Prodávajícího:
Provozovna: Pod Bání 2146/8, 180 00 Praha 8 – Libeň
Provozní doba:
PO-ČT od 9:00 - 12:00, 12:30 - 16:30 
PÁTEK od 9:00 - 12:00, 12:30 - 15:00 

1.3. Kupující

1.3.1. Kupujícím je právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající, která jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.4. Produkty

1.4.1. Produkty se myslí veškeré produkty, které Prodávající nabízí k prodeji (dále jen jako „Produkty“ nebo „zboží“). Produkty jsou zejména kadeřnické výrobky a potřeby, vlasová kosmetika apod.

1.5. Maloobchodní klient

1.5.1. Maloobchodním klientem se má na mysli taková fyzická osoba, která jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámce samostatného výkonu svého povolání (dále jen jako „Maloobchodní klient“ nebo „Spotřebitel“)

1.6. Obchodní zástupce

1.6.1.  Obchodní zástupce je osoba ve smluvním nebo obdobném vztahu s Prodávajícím nebo osoba jím určená, která zprostředkovává komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím, vyřizování objednávek a další záležitosti související s prodejem Produktů (dále jen jako „Obchodní zástupce“).

1.6.2.  Každému Kupujícímu je přidělen konkrétní obchodní zástupce.

2. Určení a použití produktů a odborný personál

2.1.  Produkty jsou určeny kadeřnickým a kosmetickým salonům, wellness spa, odborným učilištím se zaměřením na kosmetické a kadeřnické služby a dále pro další prodej Maloobchodním klientům.

2.2.  Produkty s označením „Produkt pouze k profesionálnímu určení“, „Profesionální produkt“ a dalšími označeními, ze kterých vyplývá, že Produkt není určen pro maloobchodní prodej, jsou určeny pouze pro použití odborným proškoleným personálem. Vzhledem k tomu není Kupující oprávněn prodávat takto označené zboží Maloobchodním klientům.

2.3.  Kupující nesmí jakýmkoliv způsobem měnit, upravovat nebo ředit Produkty či do nich jakkoli jinak zasahovat, ani jakkoli měnit jejich kvalitu, složení nebo vzhled apod.

2.4.  Vzhledem kexkluzivitě Produktů nabízených Prodávajícím, je Kupující povinen poskytovat, při používání Produktů, služby v takových prostorách, které exkluzivitě odpovídají, zejména co se týče požadavků na čistotu a estetičnost prostor a takový standard udržovat.

2.5.  Kupující učiněním závazné objednávky prohlašuje, že má platné oprávnění k podnikatelské činnosti s takovým předmětem podnikání, který mu umožňuje plnění veškerých povinností dle kupní smlouvy a těchto VOP a dále prohlašuje, že své povinnosti dle této smlouvy bude plnit jako odborník a bude jednat s odbornou péčí ve smyslu § 5 občanského zákoníku. Kupující je povinen poskytovat služby a ošetření při používání Produktů pouze prostřednictvím plně kvalifikovaného a zaškoleného personálu tak, aby služby byly poskytovány profesionálně. Odborný personál Kupujícího je povinen se pravidelně účastnit školení pořádaného Prodávajícím ohledně Produktů nabízených v salonech.

3. Nabídka produktů, cena

3.1. Nabídka, cena

3.1.1.  Nabídkou Produktů se mají na mysli Produkty, které Prodávající nabízí k prodeji.

3.1.2.  Informace o Produktech, cenách, školeních a další zasílá Prodávající formou pravidelných měsíčních emailových newsletterů. Dále jsou kdispozici prostřednictvím informací komunikovaných ze strany Obchodních zástupců.

3.1.3.  Nabídka Produktů a ceník jsou dostupné na ftp serveru Prodávajícího. Ceník je platný vždy jeden měsíc, není-li určeno jinak.

3.1.4.  Přihlašovací údaje na ftp server Prodávajícího jsou Kupujícím zasílány vždy jednou měsíčně v emailovém newsletteru.

3.1.5.  Ceny jsou udávány včetně DPH a všech dalších daní a poplatků, vyjma nákladů za doručení zboží.

3.1.6.  Informace o ceně a Produktech jsou pro Prodávajícího závazné, svýjimkou zjevných chyb v psaní či počtech.

3.1.7.  Prodávající si vyhrazuje právo ceny kdykoliv změnit bez udání důvodů.

3.1.8.  Produkty Kupující nakupuje za cenu platnou v době dokončení objednávky, tedy doručení objednávky Prodávajícímu. Ceny produktů jsou uvedeny s DPH, která je platná v okamžiku odeslání objednávky. V případě změny DPH po ukončení objednávky je kupující s přihlédnutím ke zvolenému druhu platby povinen uhradit nedoplatek kupní ceny popř. prodávající neprodleně zašle kupujícímu e- mailem zprávu s výzvou o sdělení, kam je možné uhradit kupujícímu přeplatek kupní ceny.

4. Objednávka, zpracování objednávky

4.1. Objednávka

4.1.1. Zboží lze objednat:
Telefonicky/osobně/prostřednictvím objednávkového formuláře, který Kupující pošle emailem obchodnímu zástupci
Telefonicky/osobně/Prostřednictvím objednávkového formuláře, který Kupující pošle emailem na: objednavky@salonpro.cz
Objednávkový formulář je dostupný na ftp serveru Prodávajícího.

Prodávající Kupujícímu přijetí objednávky emailem potvrdí.

4.2. Zpracování objednávky

4.2.1.  Prodávající zpracuje objednávku bez zbytečného odkladu. V případě, že je objednávka doručena Prodávajícímu v provozní době do 13:00, je Obchodním zástupcem zpracována ten samý den. V opačném případě Obchodní zástupce zpracuje objednávku následující pracovní den.

4.2.2.  Lhůty podle 4.2.1. je Prodávající oprávněn v nezbytných případech prodloužit. Prodávající informuje Kupujícího o prodloužení lhůty podle 4.2.1. bez zbytečného odkladu.

 
 

5. Nedostupné zboží

5.1.1.  V případě, že některý z Kupujícím objednaných Produktů, není dostupný, informuje Prodávající Kupujícího o nedostupnosti Produktů bez zbytečného odkladu, a to ještě před odesláním zbylých objednaných Produktů.

5.1.2.  Jakmile je Produkt opět skladem, odešle jej Prodávající automaticky Kupujícímu, pokud ovšem Kupující nevyjádří opačnou vůli.

6. Urgentní objednávky

6.1.  Vrámci České republiky Prodávající poskytuje pro Kupující službu urgentní objednávky (dále jen jako „urgentní objednávka“).

6.2.  Služba urgentní objednávky je zpoplatněna částkou 200,-Kč bez DPH za každou jednotlivou objednávku.

6.3.  Postup pro urgentní objednávku:

6.3.1.  Kupující předá v pracovní den nejpozději v 11:00 objednávku Obchodnímu zástupci obvyklým způsobem a telefonicky ho informuje o zaslání urgentní objednávky.

6.3.2.  Sklad v co nejkratší době připraví Produkty dle urgentní objednávky k vyzvednutí/odeslání.

6.3.3.  Obchodní zástupce či pracovník kanceláře Prodávajícího informuje Kupujícího o čase, ve kterém je nejdříve možné si objednávku vyzvednout.

6.3.4.  Kupující si objednané Produkty buď vyzvedne u Prodávajícího v provozovně osobně v provozní době, nebo zvolí přepravu pomocí přepravní společnosti. Náklady na dopravu hradí Kupující. Cena za dopravu je 100Kč za jeden balík bez DPH.

6.3.5.  Prodávající není povinen urgentní objednávku přijmout. O odmítnutí takové objednávky neprodleně informuje Kupujícího.

7. Kupní smlouva, Práva a povinnosti z kupní smlouvy

7.1.  Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Prodávajícím Kupujícímu.

7.2.  Prodávající je povinen dodat Kupujícímu objednané produkty za sjednanou cenu a Kupující je povinen zboží převzít a kupní cenu uhradit.

7.3.  V případě porušení podmínek kupní smlouvy nebo VOP Kupujícím je Prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. Pokud si Kupující nepřevezme objednané produkty do 14 pracovních dnů nebo ani během náhradního doručení, kupní smlouva se od počátku ruší. V případech dle tohoto článku je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu veškeré vzniklé náklady spojené s objednávkou a zejména pak náklady na zaslání zboží, pokud si jej Kupující nepřevzal.

7.4.  V případě, že je nutné doručovat zásilku z důvodů na straně Kupujícího opakovaně nebo jiným, než určeným, způsobem, je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu vzniklé náklady.

8. Platební podmínky, faktura

8.1.1.  Kupujícímu je na objednané zboží vystaven daňový doklad - faktura. Standardní splatnost faktury je 15 dní.

8.1.2.  Na žádost Kupujícího je možné splatnost faktury prodloužit až na 120 dní, s přihlédnutím k bonitě Kupujícího, jeho platební morálce a objemu vzájemného obchodu. Při prodloužení doby splatnosti faktury je Prodávající oprávněn požadovat zálohu na kupní cenu Zboží ve výši min. 30% kupní ceny objednaného Zboží.

8.1.3.  Faktura obsahuje údaj o zvoleném způsobu platby a dopravy.

8.1.4.  Faktura je Kupujícímu zasílána velektronické podobě emailem. Odesláním objednávky Kupující vyjadřuje souhlas se zasíláním faktur v elektronické podobě na email poskytnutý Prodávajícímu.

8.1.5.  Kupující může kupní cenu uhradit následujícími způsoby:

  • V hotovosti při osobním odběru

  • Platební kartou při osobním odběru

  • Bankovním převodem na účet Prodávajícího – platba předem

    Pokud Kupující zvolí způsob platby bankovním převodem, uhradí kupní cenu před vyřízením objednávky na bankovní účet Prodávajícího svariabilním symbolem, kterým je číslo objednávky. Kupní cena se považuje za uhrazenou dnem, kdy byla částka připsána na účet Prodávajícího.

  • Na dobírku při dodání zboží

  • Na fakturu se splatností (viz bod 8.1.1.)

    8.1.6.  První tři objednávky jsou Kupujícím vždy uhrazeny hotově, na dobírku nebo platbou předem. Následně je, na základě objemu prvních tří objednávek a dle uvážení Prodávajícího, Kupujícímu přidělen limit fakturace, který může využít u objednávek hrazených převodem po dodání zboží.

9. Prodlení s úhradou závazku Kupujícího

9.1.  V případě úhrady faktury po její splatnosti je Kupující povinen uhradit smluvní úrok zprodlení ve výši 0,05% za každý, byť jen započatý, den prodlení. Zaplacením úroku zprodlení není dotčeno právo prodávajícího na náhradu škody, která vznikne v příčinné souvislosti s porušením smluvní povinnosti, na jejíž nesplnění se úrok z prodlení vztahuje.

9.2.  Při prodlení súhradou faktury delší než 35 dní je Prodávající oprávněn s okamžitou účinností zastavit dodávky zboží Kupujícímu a také odstoupit od veškerých dílčích kupních smluv. Neplnění dodávek Prodávajícím dle předcházející věty není porušením smlouvy a Prodávající nenese odpovědnost za případné újmy kupujícího tím způsobené.

10. Dodací podmínky

10.1.  Prodávající zajišťuje nebo zprostředkovává následující způsoby dodání:

  • Osobní odběr v provozovně Prodávajícího

  • Přepravní službou – PPL

  • Kurýrní službou - tato služba je dostupná pouze pro doručování po Praze.

10.2.  Jednotlivé způsoby dopravy jsou nabízeny dle aktuální dostupnosti jednotlivých služeb a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti.

10.3.  Cena za dopravu je stanovena Prodávajícím ve výši 100Kč bez DPH/jeden balík a je shodná pro všechny typy přepravy.

11. Dodání a převzetí, nabytí vlastnického práva

11.1.  Zboží je expedováno ze skladu Prodávajícího zpravidla následující pracovní den po zpracování objednávky. V případě tzv. paletové přepravy 2. pracovní den následující po zpracování objednávky.

11.2.  V případě osobního odběru v provozovně Prodávajícího přechází nebezpečí škody na zboží na Kupujícího jeho převzetím.

11.3.  V případě, že je dodávka zboží zajišťována pomocí přepravce, přechází nebezpečí škody na Kupujícího okamžikem předání zboží prvnímu přepravci.

11.4.  K nabytí vlastnického práva Kupujícím dochází okamžikem úhrady celé kupní ceny vč. DPH Prodávajícímu, pokud nemá prodávající za kupujícím další pohledávky. Pak přechází vlastnické právo až po jejich úplném zaplacení. Prodávající má právo provést započtení zaplacené částky vůči již splatným předchozím částkám.

11.5.  V případě prodlení Kupujícího se zaplacením kupní ceny se tento zavazuje, že:

  • Vrátí zboží Prodávajícímu na své riziko a náklady a umožní prodávajícímu přístup do svých prostor, ve kterých se nachází zboží ve vlastnictví Prodávajícího, převzetí tohoto zboží a jeho odvezení. Zároveň se Kupující zavazuje uhradit náklady spojené s převzetím tohoto zboží, jeho přepravou do skladu Prodávajícího, přebalením a uskladněním.
  • Kupující je oprávněn k tomu, aby na vlastní jméno a na vlastní účet v rámci své řádné obchodní činnosti prodával zboží dodané prodávajícím dále. Pro vyloučení pochybností je stanoveno, že výtěžek získaný dalším prodejem zboží je peněžním ekvivalentem zboží a rovněž cizí věcí náležející prodávajícímu. Oprávnění k dalšímu prodeji zaniká bez nutnosti výslovného odvolání tehdy, pokud:

• hrozí kupujícímu úpadek nebo
• je na kupujícího podán insolvenční návrh. Kupující nesmí dále prodávat zboží jinak než běžnou obchodní cestou

11.6.  Kupující je povinen při dodání bezprostředně překontrolovat s dopravcem stav zásilky, zejména pak poškození obalového materiálu a dále údaje uvedené na přepravním listu. Při zjevném poškození či známkách neoprávněného vniknutí do zásilky, jejím poškození, případně pokud je zásilka neúplná, je Kupující oprávněn odmítnout převzetí zásilky a povinen zjištěné vady vyznačit na přepravním listu dopravce. Za zjevné vady neuvedené v přepravním listu nenese Prodávající odpovědnost.

11.7.  Prodávající poskytne Kupujícímu součinnosti k uplatnění jeho práv z přepravy.

11.8.  Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutné neprodleně oznámit Prodávajícímu emailem nebo telefonicky, nejpozději do 48 hodin od převzetí.

12. Vrácení zboží

12.1. Chybně dodané zboží

12.1.1. V případě, že není Kupujícímu dodáno zboží dle objednávky, např. nesprávný počet kusů produktů, jiné produkty atd., bude Kupujícímu v co nejkratší době dodáno objednané zboží. V těchto případech je Kupující oprávněn chybně dodané zboží vrátit Prodávajícímu ve lhůtě 14 dnů.

12.1.2.  Pro vrácení zboží je Kupující povinen využít tzv. vratkový formulář dostupný na ftp serveru Prodávajícího.

12.1.3.  Kupující je povinen bez zbytečného odkladu, vyrozumět Prodávajícího o chybně dodaném zboží a na náklady Prodávajícího, po předchozím ujednání o způsobu vrácení, dodané zboží vrátit.

12.1.4.  Při chybném dodání zboží Prodávající vystaví Kupujícímu opravný daňový doklad.

12.2. Záruka spokojenosti

12.2.1.  V případě nespokojenosti Kupujícího či Maloobchodního klienta s Produktem, může Kupující vrátit takový produkt ve lhůtě 30 dnů od převzetí. Pro vrácení zboží je povinen využít tzv. vratkový formulář dostupný na ftp serveru Prodávajícího.

12.2.2.  Kupující je povinen uvést důvod nespokojenosti s Produktem.

12.3. Vrácení zboží do 90 dnů

12.3.1.  Kupující má možnost vrátit zakoupené zboží do 90 dnů od převzetí.

12.3.2.  Zboží musí být v původním stavu a obalu, neotevřené, nepolepené a jinak neoznačené a bez jakýchkoli jiných zásahů. V případě kosmetických přípravků musí mít vrácené Produkty minimálně roční záruční dobu ode dne jejich vrácení.

12.3.3.  Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu storno poplatek ve výši 20% z kupní ceny Produktů (bez DPH), minimálně však 500Kč (bez DPH).

12.3.4.  Kupující nese veškeré náklady spojené s doručením zboží do provozovny Prodávajícího.

12.4.  Odstoupení od smlouvy Prodávajícím

12.5.  V případě nemožnosti splnění potvrzené objednávky ze strany Prodávajícího (např. produkt se již do ČR nedodává, nevyrábí, není možné dodat zboží za původní cenu, nemožnosti dodat produkt do 30 dní od uzavření kupní smlouvy atd.), je Prodávající od uzavřené kupní smlouvy oprávněn odstoupit. V takovém případě bez zbytečného odkladu vrátí Kupujícímu již uhrazenou kupní cenu Produktu. Pokud dojde kodstoupení od smlouvy uvedeným způsobem, prodávající tuto skutečnost oznámí Kupujícímu bez zbytečného odkladu.

13. Reklamace 

13.1. Práva z vadného plnění

13.1.1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal.
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

13.1.2.  Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující u Prodávajícího na adrese jeho provozovny (Pod Bání 2146/8, 180 00 Praha 8 – Libeň). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží včetně popisu vady zboží nebo jak se vada projevuje.

13.1.3.  Při uplatnění práva z vadného plnění je Kupující povinen prokázat uzavření kupní smlouvy, Prodávající doporučuje za tímto účelem předložit zejména doklad o nákupu – fakturu, nebo záruční list. Kupující má povinnost vytknout Prodávajícímu vadu, tedy dodat popis vady zboží, kvůli které jej reklamuje.

13.1.4.  Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil (např. neadekvátním skladováním Produktů či nevhodnou manipuací s nimi apod.).

13.1.5.  Reklamace včetně odstranění vady bude Prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu.

13.1.6.  Bude-li reklamace oprávněná, tj. Zboží bude trpět vadou, za kterou nese Prodávající odpovědnost, bude vada opravena, pokud je to možné, a v ostatních případech odstraněna dodáním náhradního zboží.

13.2. Záruční lhůta

13.2.1.  Prodávající poskytuje Kupujícímu na elektrické Produkty, jako jsou fény, kulmy a žehličky na vlasy atd. záruční lhůtu 1 rok od data dodání.

13.2.2.  Projeví-li se během záruční doby na Zboží vada, za kterou nese Prodávající odpovědnost, bude vada odstraněna bezplatnou opravou nebo dodáním náhradního zboží.

14. Průmyslové vlastnictví

14.1. Kupující je oprávněn užívat ochranné známky jednotlivých značek Produktů jen na základě podlicenční smlouvy, kterou uzavře s Prodávajícím, a jen v rozsahu daném touto smlouvou.

15. Ochrana osobních údajů

15.1.  Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů, jimiž se rozumí jméno a příjmení/firma, místo podnikání/sídlo, identifikační číslo, adresa elektronické pošty, číslo účtu a telefonní číslo a uděluje souhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů Provozovatelem.

15.2.  Nakládání s osobními údaji Kupujícího podléhá úpravě zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších novelizací.

15.3.  Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů Prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, vedení databáze Kupujících a zasílání informačních newsletterů. Kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícího ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., zákon o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti Kupující je oprávněn souhlas se zasíláním informačních newsletterů odvolat, a to bezplatně pomocí odkazu v newsletteru.

15.4.  Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Prodávajícího o změně ve svých osobních údajů.

15.5.  Zpracováním osobních údajů Kupujícího může Prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.

15.6.  Osobní údaje budou zpracovávány po dobu , po kterou je Prodávající ze zákona povinen uchovávat účetní doklady, v elektronické podobě neautomatizovaným způsobem.

15.7.  Kupující uděluje souhlas se zpracování osobních údajů podle bodu 16. VOP dobrovolně.

16. Závěrečná ustanovení

16.1.  Jazykem kupní smlouvy je pouze český jazyk. Český jazyk je také jazykem komunikace mezi Prodávajícím a Kupujícím.

16.2.  Pro případ, že by některé z ustanovení VOP bylo z jakéhokoliv důvodu neplatné, nezpůsobuje neplatnost takového ustanovení neplatnost celých VOP nebo kupní smlouvy.

16.3.  Kupující jako další prodávající odpovídá za dodržování povinností týkajících se balení a označování dodávaných chemických látek a chemických přípravků (vč. povinností týkajících se bezpečnostních listů) vyplývajících ze zákona č. 350/2011 Sb., chemický zákon v platném znění, dále povinností souvisejících především s označováním obalů stanovených zákonem č. 477/2001 Sb., o obalech popř. zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a za plnění dalších povinností v odpadovém a obalovém hospodářství. Případné sankce uložené Prodávajícímu orgánem státní správy z důvodu zjištění nedostatků v uvedené oblasti půjdou (pokud byly uloženy v důsledku výhradního porušení povinnosti Prodávajícího) v plné výši na vrub Kupujícího, kdy Prodávající se tedy zavazuje případné sankce uhradit v plné výši.

16.4.  Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení v souladu s příslušnými právními předpisy. Zákazník je oprávněn odevzdat bezplatně staré elektrozařízení v provozovně Prodávajícího, případně ho na své náklady zaslat na adresu provozovny poštou. Zpětný odběr elektrozařízení není vázán na nákup nového.

16.5.  Prodávající i Kupující souhlasí s tím, že obsahuje – li vztah založený kupní smlouvou zahraniční prvek, bude se řídit českým právem svyloučením kolizních norem a svyloučením aplikace Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží.

16.6.  Pro případ sporu si Kupující a Prodávající sjednávají místní příslušnost soudu, v jehož obvodu působnosti má Prodávající sídlo.

16.7.  Prodávající si vyhrazuje právo kupujícího telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, pro doplnění chybějících či nepřesných údajů apod.

16.8.  Místem plnění ze všech smluvních vztahů je sídlo prodávajícího Pod Bání 2146/8, 180 00 Praha 8 – Libeň a v případě osobního odběru odběrní místo Prodávajícího uvedené na webových stránkách e-shopu určené Kupujícím v objednávce.